MKB-Haarlem Masterclasses: Innoveren door Social Media

‘Innoveren door Sociale media’

Beste ondernemer,

Op Hyves zitten meer dan 5 miljoen Nederlanders, dagelijks worden er 3.000.000 tweets geplaatst, Youtube verwerkt 36.000 video’s per uur en op Flickr staan 3.600.000 foto’s. Sociale netwerken zijn ‘booming’ en helpen ondernemers om hun bedrijf te innoveren. Steeds meer ondernemers zien er de waarde van in. Ze weten alleen niet goed hoe te beginnen en hoe dit strategisch ingezet kan worden… Geldt dat ook voor u?

Wilt u online geen kansen laten liggen? Bezoek dan de Masteclass ‘Innoveren door sociale media’ die wordt georganiseerd door UWV Werkbedrijf en MKB-Haarlem samen met het innovatienetwerk Syntens. Deze bijeenkomst voor ondernemers als u, die gewoon nieuwsgierig zijn of er nu ook écht mee aan de slag willen, vindt plaats op 13 april 2011 bij het UWV op de Jansweg 15 in Haarlem van 19.00 tot 20.30 uur. Vanaf 18.00 uur is er gelegenheid voor een broodje en een drankje.

Tijdens deze avond krijgt u een introductie over sociale media en wordt er diepgaand op de fenomenen LinkedIn en Twitter ingegaan. Op vragen als ‘wat levert het me op?’, ‘kost het niet te veel tijd?’ en ‘waar kan ik mijn doelgroep vinden?’ wordt door Frank Bontekoe, innovatieadviseur bij Syntens, uitgebreid antwoord gegeven.

Wilt u deze bruisende bijeenkomst op woensdag 13 april bijwonen? Meldt u dan snel aan via onderstaande link. Er is plaats voor 40 personen:

Aanmeldformulier

Wij schudden u graag de hand op 13 april en vinden u daarna vast digitaal terug, bijvoorbeeld via Twitter!

Met vriendelijke groet,

Sebastiaan Nijboer
Directeur MKB-Haarlem

Rieky Janssen