MKB-Haarlem en zorgondernemer Vahlkamp starten samenwerking

MKB-Haarlem en de internationale zorgondernemer Vahlkamp starten een nieuw samenwerkingsverband op 14 december 2016.

Wij zijn zeer verheugd om Vahlkamp in de persoon van Ing. Eric de Munck te verwelkomen als nieuwe MKB partner, aldus voorzitter Faridah Azimullah. Vahlkamp is een interessante partner die denkt in strategische zorgoplossingen en beide partijen versterken elkaar door internationale netwerken en expertise te delen.

MKB-Haarlem
MKB-Haarlem zet zich voor en door ondernemers in voor een gezond ondernemersklimaat in Haarlem en omstreken. MKB-Haarlem biedt expertise, kennis en een toegankelijk netwerk. In samenwerking met haar partners organiseert MKB-Haarlem diverse bijeenkomsten waarbij op ondernemersvraagstukken wordt gefocust. MKB-Haarlem bundelt de krachten vanuit het midden- en kleinbedrijf en is dè belangenbehartiger voor ondernemend Haarlem.

Vahlkamp International BV
De filosofie van Vahlkamp richt zich op drie pijlers qua zorgproducten: eenvoud, functionaliteit en betaalbaarheid. Extramurale zorg neemt toe, mensen blijven langer thuis wonen en dat biedt perspectief voor ondernemers om op maat producten aan te kunnen bieden.

Investeren in innovatie van zorgproducten is daarbij een belangrijke factor waarbij de mens centraal staat. Door ontwikkeling in eigen beheer is daarbij ook nog eens een krachtig onderscheidend vermogen en stevige concurrentiepositie mogelijk!

Duurzaam
Productontwikkeling in de zorgsector is doorgaans duur Vahlkamp laat zien hoe het anders kan geënt op de ervaring van duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemerschap van meer dan 30 jaar.  Maak kennis met onze nieuwe samenwerkingspartner op een van onze MKB- Haarlem netwerkbijeenkomsten of kijk op onze website www.mkb-haarlem.nl!