Korting voor MKB leden op het Pionierscongres. Mis het niet!

Wie zijn de pioniers van vandaag? Hoe belangrijk zijn ze voor Nederland? Wat drijft ze en wat houdt ze tegen? Deze en andere vragen komen aan bod tijdens het Pionierscongres op dinsdag 30 augustus 2011 in de Haarlemse Philharmonie. Tijdens presentaties en debatten gaan de deelnemers op zoek naar de pioniersgeest van Anthony Fokker. Het congres richt zich op ondernemers, beleidsmakers, onderzoekers, docenten en studenten en is onderdeel van het Fokker Spin Centennial Festival.

Ondernemers, hedendaagse pioniers, grensverleggers en culturele vernieuwers delentijdens het congres hun ervaringen en visies. Onder hen bevinden zich bekende persoonlijkheden als Alexander Rinnooy Kan (SER-voorzitter), Arie Piet (CEO Koninklijke Joh. Enschedé), Fons van Westerloo (omroeppionier), Wim Pasteuning (CTO Fokker Technologies), Adriaan Beukers (ondernemend wetenschapper), Martijn Sanders (cultureel ondernemer, voormalig directeur Concertgebouw) en John Beeren (culinair pionier, De Bokkedoorns).

Aanbieding voor MKB-Haarlem leden
Leden van MKB-Haarlem krijgen een aantrekkelijke korting op de deelname aan het congres: slechts 85 in plaats van 95 euro. Dit is inclusief lunch, koffie, thee, aperitief en toegang tot de tentoonstelling ‘Het Fokker Concept’ in de Grote of St. Bavokerk. Klik hier om u aan te melden. Let op: het aanmeldformulier vermeldt standaard 95 euro. U maakt echter slechts 85 euro over.

Korting op Pioniersconcert
Als deelnemer van het Pionierscongres krijgt u ook 20% korting op het Pioniersconcert van 30 augustus. Dit vindt om 20.15 uur plaats in de Haarlemse Philharmonie. Tijdens het concert kunt u genieten van de wereldpremière van ‘Oranges visible from the air’ van de Haarlemse componist Max Knigge. Hij liet zich inspireren door de vlucht van Anthony Fokker met zijn Spin. ‘Oranges visible from the air’ wordt uitgevoerd door het Wings Ensemble en de Haarlemse mezzosopraan Hetty Jansen, onder leiding van Jurjen Hempel. Daarnaast is er muziek van onder anderen Mahler, Lieder eines fahrenden Gesellen. Kaartverkoop bij de Philharmonie via: 023-5121212 of www.theater-haarlem.nl.

Bekijk het hele festivalprogramma.