HOP Finale-avond volledig uitverkocht

De Finale-avond van de Haarlemse Ondernemers Prijs is volledig uitverkocht. Er zijn geen tickets voor dit zakenevenement meer verkrijgbaar. De zesde editie is op maandagavond 8 april en zal ruim meer dan 300 zakenmensen naar de Lichtfabriek in de Waarderpolder trekken. Toegang is alleen mogelijk met een geldig ticket. Er zijn géén tickets aan de zaal te koop. Spontaan naar de Lichtfabriek komen heeft dan ook geen zin. Organisator Rob Wieleman laat weten heel trots te zijn op de grote belangstelling. “Ons organisatieteam is klaar voor het top 1 zakenevenement in Haarlem. Alles is er op gericht om de drie finalisten met hun aanhang, de jury en alle gasten een spannende en feestelijke avond te bezorgen. We vieren het ondernemerschap in Haarlem!”