Een duidelijke JA voor de BIZ!

Wat een uitslag! Precies 489 ondernemers brachten een stem uit tijdens de BIZ-draagvlakmeting tussen 3 oktober en 30 november 2016. Dat was ruim meer dan de benodigde helft van het aantal ondernemers. Op 420 stembiljetten was JA aangekruist, op 69 stembiljetten stond NEE. Dat is een hele ruime meerderheid van 85% van de stemmen vóór de BIZ.

Deze uitslag betekent dat op 1 januari een nieuwe BIZ-periode van 5 jaar ingaat. De collectieve beveiliging gaat door en Parkmanagement blijft zorgen voor veiligheid en alles wat daarbij komt kijken, zoals kwaliteit en uitstraling en samenwerking in de Waarderpolder. Gefeliciteerd!

U bent van harte uitgenodigd om te toosten op de nieuwe BIZ-periode tijdens de informele BIZ-BORREL op vrijdag 9 december 2016 vanaf 16:00 uur in HET VEERKWARTIER, A. Hofmanweg 62.

(bron: Parkmanagement Waarderpolder)