De Haarlemse Prinsjesdag Lunch – 20 september 2016

De derde dinsdag van september. Alle ogen in het land zijn gericht op Den Haag. De rijtour van het Koninklijke paar, de opening van de Staten-Generaal en de presentatie van de Miljoenennota vragen en krijgen alle aandacht. Politiek, economen en analisten, oranje-aanhangers en de media zorgen voor een jaarlijks spektakel. Staatkundig een hoogtepunt gecombineerd met een heus oranjegevoel.

De initiatiefnemers vonden dat ondernemend en bestuurlijk Haarlem daar op in moest haken. Het idee kreeg handen en voeten in de vorm van de Haarlemse Prinsjesdag Lunch. De ingrediënten: een top-gastspreker, een goed doel, een prima lunch en  – last but not least – netwerken. Het is met twee edities al uitgegroeid tot een stijlvol zakenevenement. Een Haarlemse knipoog naar Prinsjesdag in Den Haag.

Wij nodigen je van harte uit om deel te nemen aan de komende editie op dinsdag 20 september 2016 in de Lichtfabriek (Oliehuis) in Haarlem. Op deze website vind je alle informatie, zoals het programma, de partners  en ook een filmimpressie en een uitgebreide fotoserie over de vorige editie. Of bestel direct je tickets.