Creatieve samenwerking NPD communications en MKB-Haarlem

Foto: vlnr: Nicole Post (NPD communicatie), Maarten Jansen (NPD communicatie), Faridah Azimullah voorzitter (MKB-Haarlem) en Rosalie Smit (directeur MKB-Haarlem)

MKB-Haarlem en NPD communications starten een nieuwe samenwerkingsverband op 1 augustus. Wij zijn zeer verheugd om NPD communications te mogen verwelkomen als nieuwe MKB partner, aldus voorzitter Faridah Azimullah. Wij zien NPD Communications als een waardevolle partner die denkt in strategische communicatieoplossingen. We versterken elkaar door onze netwerken en expertise te delen. NPD communications zal betrokken zijn bij MKB events en zal masterclasses voor onze leden verzorgen. Met een schat aan ervaring, klanten in elk vakgebied en boordevol frisse, toekomstbestendige ideeën kan NPD communications onze leden helpen met strategische bedrijfscommunicatie.

MKB-Haarlem
MKB-Haarlem zet zich voor en door ondernemers in voor een gezond ondernemersklimaat in Haarlem en omstreken. Met de tientallen jaren ervaring biedt MKB-Haarlem expertise, kennis en een toegankelijk netwerk. In samenwerking met haar partners organiseert MKB-Haarlem diverse bijeenkomsten waarbij op ondernemersvraagstukken wordt gefocust. MKB-Haarlem bundelt de krachten vanuit het midden- en kleinbedrijf en is dè belangenbehartiger voor ondernemend Haarlem.

NPD Communications
NPD Communications is bij uitstek een organisatie die kan anticiperen op de nieuwste trends. Daarnaast is een belangrijke formule de inzet op het doel, focus en het plezier in het ondernemen voor nu en de dag van morgen. De balans tussen beursgenoteerde bedrijven, MKB- bedrijven non-profit en profit maakt dat elke vorm van samenwerking een meerwaarde kan bieden. NPD Communications biedt een scala aan mogelijkheden. Bijvoorbeeld het vormgeven van nieuwe bedrijfsconcepten, webdesign, commerciële websites voor radio en TV en dit is slechts een kleine greep uit de grote diversiteit aan mogelijkheden. Think big, laat uw bedrijf schitteren en maak kennis met onze nieuwe samenwerkingspartner op een van onze MKB- Haarlem netwerkbijeenkomsten of bezoek onze website voor meer informatie www.mkb-haarlem.nl