BeterBusiness is een regionaal ondernemersplatform

BeterBusiness Haarlem-IJmond is hét ondernemersplatform waar u meer business genereert. BeterBusiness biedt een zakelijk netwerk en informatie, die u in staat stellen om zichtbaar en direct zaken te doen. Door actief aan het platform mee te doen, krijgt u een prominentere positie in het bedrijfsleven van Haarlem, IJmond en omgeving. Een positie die het zakendoen wel heel aantrekkelijk maakt!

Hoe kom je aan goede business contacten?

Stap op het BeterBusiness platform en verbind u met sterke ondernemers in de regio. Versterken door zaken met elkaar te doen of om nieuwe producten of zaken te ontwikkelen. Wij introduceren u graag bij een van de partners. Ook kunt u uw unieke propositie delen via de nieuwsbrief met duizenden ondernemers of kom naar de bedrijfsbezoeken.

Aanmelden voor de nieuwsbrief? Dat kan via deze link.

Voor meer informatie kunt u de website bezoeken, mailen naar info@beterbusiness.nl  of u neemt contact op met Brigitte Paulissen op telefoon nummer 06-46374858.