Vitale ondernemers, vitale economie – Kansen, kracht en kwaliteit in 2024

Date(s) - 12/12/2023

Buurt Ontmoetingscentrum

Categorieën Geen Categorieën

Bent u ook toe aan nieuwe vooruitzichten, kansen en kracht voor uw onderneming? Snakt u ook naar praktische tips en tricks voor meer energie voor uw bedrijf… maar in het bijzonder voor uzelf?
En heeft u behoefte aan haalbare voornemens voor het nieuwe jaar die u, uw omgeving en uw bedrijf een vitale koers laat varen? Dan biedt deze MKB-Haarlem Inspiratie netwerkbijeenkomst een uitgelezen kans om nieuwe ideeën op te doen die praktische, prettige maar vooral uitvoerbare ideeën bieden die duurzaam zijn. Kom langs voor deze interactieve MKB-Haarlem eindejaar bijeenkomst en ervaar de weldaad van vitaliteit in welzijn en veerkracht voor MKB-ondernemers. Het evenement voor en door ondernemers is DE aanloop naar een vitaal 2024!!

U bent van harte welkom!

16.30 – 17.00 Inloop
17.00 – 17.05 Welkom & introductie Introductie thema: Vitale ondernemers, vitale economie
voorzitter MKB Haarlem, Faridah Azimullah