Hospitality in Business

Mestiza

Categorieën Geen Categorieën

DIT EVENT IS VOORBIJ BEKIJK HIER DE SFEERIMPRESSIE

Op 2 oktober 2018 a.s. staat het ‘Hospitality in Business’ MKB-evenement op de agenda. Voor een MKB ondernemer is gastvrijheid een standaard gegeven. Gastvrij, uitnodigend en open dat is hoe een MKB ondernemer zich het liefste profileert.

In een charmante stad als Haarlem staat dat uitgangspunt op gespannen voet met de grillige realiteit. Haarlem als Horeca en dienstverleners stad bij uitstek heeft toch vaak te maken met drempels zowel letterlijk als figuurlijk die een bezoek eerder moeilijker dan makkelijker maken.

Omdat Haarlem recent is toegetreden tot een van de koplopers uit de regio, zijn nu de ondernemers aan zet om te laten zien hoe de gastvrijheid door duurzame innovatie toegankelijker wordt. Kom langs om te zien hoe u daar met uw bedrijf een rol in kunt hebben.

Haarlem op nummer 1 als meest toegankelijke stad is binnen bereik!

16:30 – 17.00 Inloop en registratie
17.00 – 17.05 Welkom door Voorzitter MKB Haarlem, Faridah Azimullah
17.05 – 17.15 Presentatie ‘Hospitality in Business’ Voorzitter MKB Haarlem, Faridah Azimullah
17.15 – 17.25 Oog in oog; Introductie Directeur ‘Inclusie Verenigt‘ Jan Troost
17.25 – 17.35 Managing director-owner, Hotel Staats, Claudia van den Berg– entree mensen met afstand arbeidsmarkt
17.35 – 17.45 Eigenaar Woodstone Pizza keten NL, Oscar Vos, Integrale toegankelijkheid
17.45-18.00 Tips & tricks t.a.v. toegankelijkheid- interview met Voorzitter Horeca NL- Afdeling Haarlem Hildo Makkes
18.05 – 18.10 Afsluiting & Introductie vervolginitiatief
18.10 – Netwerkborrel met hapjes & drankjes

Locatie: Mestiza, Onder de Toren, A. Hofmanweg 1, 2031 BH Haarlem.
Klik hier voor een routebeschrijving.

Gezien de enorme belangstelling, meld u snel aan!
Deelname is gratis. Maar aanmelden is verplicht i.v.m. aantal gereserveerde plaatsen.

Bij no-show zonder afmelding wordt er € 25 euro in rekening gebracht, ook voor leden.

Aanmelden: Klik hier.

We zien u graag op 2 oktober a.s. !

Met vriendelijke groet,
namens MKB-Haarlem