MKB inspiratie netwerkbijeenkomst ‘Het nieuwe ondernemen; Inspiratie en innovatie in Coronatijd’

In MKB Inspiratienetwerk
Kaart niet beschikbaar

Datum/Tijd
Date(s) - 21/10/2020

Strandhotel Center Parcs

————————————————————————————————
Geachte ondernemers,

Gezien de persconferentie van het kabinet van dinsdag 13 oktober j.l. zijn wij genoodzaakt de MKB-inspiratienetwerk bijeenkomst geheel van toepassing voor deze tijd betreffende “Het nieuwe ondernemen, inspiratie en Innovatie in Coronatijd” van woensdag 21 oktober 2020 te verplaatsen naar ander moment in 2020.

Wij houden u op de hoogte van de recente ontwikkelingen.

Daarnaast bent u nog steeds van harte welkom bij het MKB-Haarlem Digitale Ondernemersloket met al uw zorgen, vragen en ideeën.

Wij wensen u gezondheid en kracht,

Namens MKB-Haarlem

Met hartelijke groet,
Faridah Azimullah
Voorzitter MKB-Haarlem
+ 31 6 53 58 17 20

————————————————————————————————

MKB-Haarlem zet al jaren in op de combinatie van fysieke en digitale dienstverlening bij MKB-bedrijven. En dat blijkt een gouden combinatie, juist nu in crisistijd. Wel blijkt dat digitale dienstverlening steeds belangrijker wordt. Maar niet alleen maar, het menselijk contact blijkt onontbeerlijk. De Digitale dienstverlening van morgen betreft echter een scala aan innovatieve mogelijkheden, soms collectief, soms individueel. Uitgangspunt is dat het speciaal op maat is en past bij de status van uw bedrijf, voor nu en in de toekomst.

Welke combinatie van fysiek en digitaal past voor u? Drie bedrijven staan klaar om u te informeren, te inspireren en te verrassen met innovatieve manieren van werken die voor uw klanten en medewerkers het verschil kunnen maken!

Wij zien naar u uit!

Vanaf 16:30 uur heten wij u welkom bij Het Strandhotel Center Parcs (Zandvoort)

16:30 – 17:00 Inloop
17:00 – 17:10 Opening en welkom Faridah Azimullah, Voorzitter MKB-Haarlem
17:10 – 17:25 YoungResultants – Harry Zandbergen
17:25 – 17:40 Online koplopers – Martijn van Rooyen
17:40 – 17:55 Cobra Systems BV – Erik ten Berge
17:55 – 18:00 Afsluiting

18:00 uur – Netwerkborrel

Locatie: Strandhotel Center Parcs, Zandvoort (Trompstraat 2)

Gezien de het beperkt aantal plaatsen (30) meld u snel aan! LET OP: registratie verplicht anders geen toegang! Deelname is gratis (ook voor niet-leden). Bij no-show zonder afmelding wordt er € 25 euro in rekening gebracht, ook voor leden.

Aanmelden: Niet meer mogelijk

We zien u graag op woensdag 21 oktober 2020!

Met hartelijke groet,
namens MKB-Haarlem