Ondernemersbrunch ‘Swim to fight cancer’

Haarlem bruist op 3 juli! Op deze dag is het mooie Spaarne het decor van een unieke zwemtocht. Honderden zwemmers gaan van start voor een twee of vijf kilometer lange tocht. Deelnemen kan individueel als businessteam en als estafetteteam van maximaal acht zwemmers. Inschrijven en meer informatie zie: http://haarlem.swimtofightcancer.nl/home

Maar er is meer..

Midden op het Spaarne op de boot van Smidtje Canal Cruise zullen wij in samenwerking met De Karmeliet tussen 12:00 uur en 15:00 uur een gezonde brunch voor u serveren. Vanaf de boot kunt u de zwemmers aanmoedigen, genieten van de brunch en kennis maken met andere ondernemers.

Wij bieden dit aan voor €75,00 per persoon. De prijs is incl de brunch, drankjes (geen alcoholische dranken) en een eendje voor Hug a Duck.

Tijdens de zwemtocht gaan de badeendjes om 13:00 uur tijdens een spannende duckrace uitmaken welk eendje als eerste over de finish komt. Er zijn fraaie prijzen te winnen.

U kunt ook los een of meerdere eendjes kopen. Ga naar www.hugaduck.nl en koop voor €5 een eendje met een uniek lotnummer en wie weet, misschien zwemt uw eendje wel in de prijzen!

De volledige opbrengst van de Ondernemersbrunch en de Eendjesrace komt ten goede aan Swim To Fight Cancer.

Komt u ook? Reserveer uw plek via info@vbgs.nu

Kom samen in actie voor Haarlem Swim to Fight Cancer om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor meer kankeronderzoek en educatie. Doe mee!

Voor meer informatie over de randprogrammering van Swim To Fight Cancer:
Mail info@vbgs.nu of bel Fabienne van Boekel : 06-22119982 of Michael Struis: 06-23940303