Juridische spreekuren terug bij de Kamer van Koophandel

Startschot wordt gegeven op vijf Ondernemerspleinen

HAARLEM – Vanaf 1 november 2016 keren de juridische spreekuren terug op vijf Ondernemerspleinen bij de Kamer van Koophandel. Hiertoe is een samenwerking aangegaan met het Landelijk Netwerk Gratis Inloopspreekuur Advocaten. Het gaat om de KvK Ondernemerspleinen in Amsterdam, Rotterdam, Arnhem, Groningen en Eindhoven.

Veel ondernemers benaderen de Kamer van Koophandel met juridische vragen. Om deze ondernemers verder te kunnen helpen in de vorm van een gratis juridisch spreekuur is de Kamer van Koophandel een samenwerking aangegaan met het Landelijk Netwerk Gratis Inloopspreekuur Advocaten. Bij dit netwerk zijn meer dan 250 advocaten aangesloten en worden al spreekuren gehouden op zo’n 75 locaties door heel Nederland. Er worden vragen behandeld over bijvoorbeeld contracten, geschillen of betalingskwesties.

Aanmelden advocatenkantoren en ondernemers

Advocatenkantoren die een spreekuur willen houden en ondernemers die interesse hebben in een van de juridische spreekuren kunnen zich aanmelden via de website www.advocatenspreekuurkvk.nl.